Love

2009.11.16. 19:16

Szeretem mert mindig meg tud nevettetni, mert imád és elkényeztet. Mindig mindenről tudunk beszélgetni. Mindig azt nézi mi a jó nekem. Szeretem ahogy rámnéz a sunyi kis mosolyát, amikor megfogja a kezem, átölel, vagy megcsókol. Szeretem amikor simogat. Azt, ha hülyéskedik, ha bókolgat, becézget és szépeket mond. Szeretem, hogy (...) Szeretem az illatát és azt is, hogy mindenre kíváncsi. Oda vagyok a nagy szempilláiért és imádom, ha hozzámbújik. Szeretem, ha bizonygatja, hogy ő az erősebb és ha reggel mellette kelek fel. Szeretem mert szeretem. (L) és Ő az enyém (L)

http://lovewallpapers.org/images/wallpapers/Love%20Couple%20Vectorized-468856.jpeg

A bejegyzés trackback címe:

https://becausejustme.blog.hu/api/trackback/id/tr141529995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása