Haircut :@

2009.08.30. 10:38

Általába a lányok szeretnek fodrászhoz járni. Én nem. Én inkább félek. Rühellek. Nem is tudom mikor jöttem ki elégedetten fodrászüzletből. De azért a bájvigyornak mindig ott kellett lennie az arcomon és egy köszönöm tecciket ki kellett préselni a számon. Pedig inkább egy adag folytogatást meg egy sor ordibálást hagytam volna magam mögött. Mért nem kaphatok én is egyszer dögös szexy frizurát vagy legalább olyat ami igazán teccik? Nem is azzal van a gondd hogy nem teccik hanem nem érzem magam igazán szépnek. Nem gondolom magamat amúgy se egy full szép csajnak. Magamhoz képest szeretném szépnek érezni magam. Most inkább csak egy lánynak érzem magam aki úgy van és várja h megnőjön ahttp://www.pmkik.hu/world/pmkikweb.nsf/id/49A1845294439BA/$FILE/fodrasz.jpg haja. :/:/

 

:(

A bejegyzés trackback címe:

https://becausejustme.blog.hu/api/trackback/id/tr351348060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása