Disgusting :S

2009.07.10. 07:32

Ahogy itt ülök egyedül a szobába és a reggelimet eszem - ami pár szem barack - végigfut az agyamon hogy vegetáriánus leszek. Ránéztem arra a szegény csirkére és fujj én hozzá nem nyúlok majd biztos. Aztán bekötöttük a fejét hogy ne lássam ahogy vádlóan néz rám a szemeivel. Blöö anyum izélt is hogy milyen finnyás vagyok. De ht basszus ez undi. Na és mi lesz ma az ebéd?? Csirkehúsleves csirkepörkölttel. Köszi -.-" Jó étvágyat.! Na de mehetek hazaaa (mert a fejemen is láccik h nem bírom :S:D) jeeee :D:D xD Nem leszek vegaaa :D:D Többet nem láttam... :D

Oké na nem bírtam... ésss?

http://funnyfacts.freeblog.hu/files/%C3%81llatos/rubberchick.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://becausejustme.blog.hu/api/trackback/id/tr931237712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása